Přehled vozů
... aneb co nás to vlastně vozí

Plzeňské tramvaje - modernizovaná souprava - T3P

Tato tabulka vznikla v polovině května 2000 a je průběžně doplňována. Obsahuje tedy pouze vozy dnes používané v provozu, nebo od té doby vyřazené. Kromě aktuálních celoplošných reklamních nátěrů uvedených v tabulce, jsou ještě na některých vozech vylepeny reklamy na bočnicích. Kompletní přehled všech tramvají, které na plzeňských kolejích jezdily najdete ZDE.

Pozn.: ve slouci typ je skutečné označení konkrétních vozů, zatím-co v článcích a na popiscích fotografiíí je používáno zkrácené označení, tak jak se v Plzni vžilo. Tedy např. na místo T3R.P je používáno T3P, u vozů T3M nebývá uváděné číslo sérií a vozy T3, T3SU i T3CS bývají jednotně zmiňovány jako T3.

Vzhledem k častým změnám ve spřahování vozů v posledních letech (zejména od doby externí údržby vozů, kdy je nutné častěji operativně spojovat vše co je schopné provozu) nejsou v tabulce již aktualizované soupravy vozů. Některé soupravy jezdí tak ve stálých dvojicích, ale některé byly již několikrát měněny a spojeny s jinými vozy.

Zvláštní vozy:

typ:

ev. č.: současné barvy: foto rok výroby: poznámky či zajímavosti:

Brožík -Zeman - Křižík

18

 

1899

historický vůz - další info

Ringhoffer - Škoda (Tereza)

80

červená
1927 (v Plzni od 1972),
v roce 2002 vyřazen a prodán :(
ex Praha 2077, pracovní, historický (!!!) vůz odstavený do nedávna ve vozovně, na podzim 2000 prodán a v současné době stojí na Václavském náměstí jako hospoda

T1

121

červaná

1956

historický vůz

T2

1333

červená

1958

historický vůz
V Ostravě č. 612 do 1995, pak v Liberci č. 23, od ledna 2007 historický vůz č. 133 v Plzni

T3

192

červená

1976

historický vůz
původně zadní vůz ze soupravy 202+192

T3

100

oranžová
1964 (v Plzni od 1989),
vyřazen 2006
pracovní vůz - (kolejový brus) ex Praha č.6346, více info zde.

T3

175

oranžová 
1972 Nový kolejový brus, původně v soupravě s vozem 182

Běžné osobní vozy:

typ:

číslo nátěr/reklama foto / souprava vozů r. výr. modernizace/vyřazení další poznámky či zajímavosti:
T3

1012

žlutošedá
1964 31. 12. 2004 odstaven, od září 2005 do května 2006 proběhla přestavba na K3R-NT u firmy Pars nova, nyní číslo 311

ex Praha č. 6326

T3

1022

žlutošedá 101+102 1964 31. 12. 2004 odstaven, od září 2005 do května 2006 proběhla přestavba na K3R-NT u firmy Pars nova, nyní číslo 311

ex Praha č. 6393

T3

1032

červená
1965 vyřazen 10/2000 ex Praha č. 6488
T3 1042 červená 103+104 1965 vyřazen 10/2000 ex Praha č. 6399

T3

1052

červená
1964 vyřazen 07/2000 ex Praha č. 6404
T3 1062 červená 105+106 1965 vyřazen 07/2000

ex Praha č. 6473

T3

1072

bílá (ex Alcatel)

1957

vyřazen 06/2003 ex Most č. 217 (foto je ještě s reklamou)
T3

1082

bílá (ex Alcatel) 107+108

1962

vyřazen 06/2003 ex Most č. 262

T3

1092

žlutošedá - ZOO

1962 od září 2005 do května 2006 proběhla přestavba na K3R-NT u firmy Pars nova, nyní číslo 312 ex Most č. 267, foto bez reklamy, či ještě v červeném nátěru.
T3 1102 zelená - Dinopark 109+110 1962 od září 2005 do května 2006 proběhla přestavba na K3R-NT u firmy Pars nova, nyní číslo 312

ex Most č. 270

T3

170

bílá - ex Masokombinát Písek

1967 vyřazen 05/2001  
T3 177 červená 170 - 177 1972 vyřazen 05/2001

 

T3

174

žlutošedá
1972 modernizace za použití nové skříně, nové číslo 317.
Původní vozy naposledy v provozu 24. 3. 2008

Foto ještě bez Buse

T3

178

žlutošedá 174 - 178 1972 modernizace za použití nové skříně, nové číslo 318.
Původní vozy naposledy v provozu 24. 3. 2008

 

T3

180

žlutošedá
1972 modernizace za použití nové skříně, nové číslo 322.
Původní vozy naposledy v provozu 7. 7. 2008

Foto ještě bez Buse

T3 181 žlutošedá 180-181 1973 modernizace za použití nové skříně, nové číslo 321.
Původní vozy naposledy v provozu 7. 7. 2008

 

T3

183

žlutošedá

1973

modernizace za použití nové skříně, nové číslo 315 Původně v soupravě s vozem 184, který byl po nehodě 22.11.2001 vyřazen, od 6. 1.2001 sólo na lince č. 1, od 13.1.2001 v soupravě s vozem 195 , až od května 2001 v soupravě s vozem 182, Foto 183+182 ještě bez Buse
T3

182

žlutošedá 183-182 1973 modernizace za použití nové skříně, nové číslo 316

Vůz 182 byl původně v soupravě s vozem 175

T3

187

žlutošdá
1974 modernizace za použití nové skříně, nové číslo 353

Zde foto ještě v červeném nátěru, Foto ještě bez Buse 

T3

188

žlutošedá 187-188 1974 modernizace za použití nové skříně, nové číslo 351

 

T3

190

žlutošedá
1976 modernizace za použití nové skříně, nové číslo 331 Byla poslední červenou soupravou v Plzni, foto s reklamou Tajemná Indonésie, foto žlutošedá ještě bez Buse, foto s nedávnou reklamou Země krásná neznámá
T3

191

žlutošedá 190-191 1976 modernizace za použití nové skříně, nové číslo 330

 

T3R.PV

196

žlutošedá
1975 modernizace - PMDP - 2003

Poškozena při nehodě, modernizace vč. nové skříně - další info. Nyní zadní vůz soupravy 325+196.

T3R.PV 198 žlutošedá 196-198 1975 modernizace - PMDP - 2003

Při nehodě poškozena, modernizace vč. nové skříně - další info. Nyní zadní vůz soupravy 326+198.

T3

199

červená
1976

vyřazen 2/2002

Vozy byly poškozeny v zimě 2001/2002 dřením o vyboulený asfalt v kolejišti v sadech Pětatřicátníků a díky tomu byly vyřazeny. Při tom skříně byly v lepším stavu než mají některé vozy v provozu.

T3 189 červená 199-189 1975

vyřazen 2/2002

Vozy byly poškozeny v zimě 2001/2002 dřením o vyboulený asfalt v kolejišti v sadech Pětatřicátníků a díky tomu byly vyřazeny. Při tom skříně byly v lepším stavu, než mají některé vozy v provozu.

T3

200

žlutošedá
1976 modernizace za použití nové skříně, nové číslo 320.

Foto s reklamou na Fernet, zelený nátěr po jejím sloupání  

T3 179 žlutošedá 200-179 1972 modernizace za použití nové skříně, nové číslo 319.

 

T3

202

červenobílá - Ex Budějovický Budvar
1976

vyřazen (?)

 

T3 192 žlutobílá 202-192 1976

historický vůz - viz. výše

 

T3

203

červená
1976

vyřazen 09/2000

 

T3 193 červená 203-193 1976

vyřazen 09/2000

 

T3

204

žlutošedá
1976 modernizace za použití nové skříně, nové číslo 324.

Foto ještě bez Buse

T3 194 žlutošedá 204-194 1975 modernizace za použití nové skříně, nové číslo 323.

 

T3

205

žlutošedá
1976 modernizace za použití nové skříně, nové číslo 335

Foto ještě s reklamou Nextra

T3 195 žlutošedá 205-195 1975 modernizace za použití nové skříně, nové číslo 334

Mezi 13.1.2001 a dubnem 2001 byl v soupravě s vozem 183.

T3

206

žlutošedá
1976 vyřazen 2011

zde foto ještě v červeném nátěru, zde žlutošedá bez Buse

T3 207 žlutošedá 206-207 1976 vyřazen 2011

 

T3R.P

208 žlutošedá
1982

modernizace - PMDP - 2001/2002

(foto s reklamou Credit Suisse), zde O2

T3R.P 245 žlutošedá 208-245

1983

modernizace - PMDP - 2001/2002

 

T3M.06

209

žlutošedá
1982 modernizace - Škoda - 1999, vyřazen 2013 ruční řízení, od července 2000 sólo, zde žlutošedá, později v oranžovém nátěru (nerealizovaná reklama), následuje reklama na divadlo J. K. Tyla, nyní po sloupání opět oranžová, po VP od dubna 2006 žlutošedá, opět v soupravě
T3M.06

210

žlutošedá 209-210 1982 modernizace - Škoda - 1999, vyřazen 2013 ruční řízení, od července 2000 sólo, od dubna 2006 opět v soupravě

T3M.05

211

modrá (Techmánie)
1982 modernizace - Škoda - 1997, dále 2012 zrušen, modernizace za použití nové skříně, nové číslo 346 Původně fialovobílá, po VP vyjela v červnu 2005 v žlutošedém nátěru.

T3M.05

212 žlutošedá 211-212 1982 modernizace - Škoda - 1997, dále 2012 zrušen, modernizace za použití nové skříně, nové číslo 347 Původně fialovobílá, po VP vyjela v červnu 2005 v žlutošedém nátěru.
T3M.05

213

žlutošedá
1982 modernizace - Škoda - 1997, dále 2012 zrušen, modernizace za použití nové skříně, nové číslo 348 od července 2000 do března 2002 sólo, po té asi měsíc v soupravě, pak opět sólo. Původně fialovobílá, na podzim 2004 dostala v rámci VP žlutošedý nátěr (zde sólo), od 1. 9. 2005 opět v soupravě
T3M.05 214 žlutošedá 213-214 1982 modernizace - Škoda - 1996, dále 2012 zrušen, modernizace za použití nové skříně, nové číslo 349 od července 2000 do března 2002 sólo, po té asi měsíc v soupravě, pak opět sólo. Původně fialovobílá, na podzim 2004 dostala v rámci VP žlutošedý nátěr (zde sólo), od 1. 9. 2005 opět v soupravě

T3M.03

215

žlutošedá
1982 modernizace - Škoda - 1996, vyřazen 2014 Původně fialovobílá
T3M.03 216 žlutošedá 215-216 1982 modernizace - Škoda - 1996, vyřazen 2014 Původně fialovobílá

T3R.P

217

oranžová ING bank
1982 modernizace - PMDP 2002/2003
T3R.P

218

oranžová ING bank 217-218 1982 modernizace - PMDP 2002/2003

 

T3M.05

219

žlutošedá
1982 modernizace - Škoda - 1997, odstaven 2014, další modernizace za použití nové skříně Vario, nové číslo 364

Podrobnější info o populárním Čajíčku je zde!

tzv. čajíček
T3M.05 220 žlutošedá 219-220 1982 modernizace - Škoda - 1997, odstaven 2014, další modernizace za použití nové skříně Vario, nové číslo 365

 

T3M.05

221

žlutošedá
1982 modernizace - Škoda - 1996, vyřazen 2014 od července 2000 sólo, od 16. 12. 2002 soupravě, od února 2003 sólo. Původně fialovobílá, po VP vyjela v únoru 2004 v žlutošedém nátěru (zde sólo), od 1. 9. 2005 opět v soupravě

T3M.05

222

žlutošedá 221-222 1982 modernizace - Škoda - 1996, vyřazen 2014 Od července 2000 sólo, od 16. 12. 2002 v soupravě, od února 2003 sólo. Původně fialovobílá, v lednu 2005 vyjela po VP v žlutošedém nátěru (zde sólo), od 1. 9. 2005 opět v soupravě.

T3M.03

223

žlutošedá
1982 modernizace - Škoda - 1996, vyřazen 2014 původně fialovobílá, počátkem března 2005 po VP v žlutošedém nátěru, od konce dubna 2011 Kika
T3M.03 224 žlutošedá původně 223-224 (ale 224 odstaven) 1982 modernizace - Škoda - 1996, vyřazen 2014 původně fialovobílá, počátkem března 2005 po VP v žlutošedém nátěru

T3M.05

225

červenobílá Albert
1982 modernizace - Škoda - 1997, vyřazen 2013 od července 2000 sólo, od dubna 2003 opět v soupravě (původně fialovobílá). po VP žlutošedá, od dubna 2006 oba vozy po VP v soupravě (o víkendech bývá sólo)
T3M.05 226 červenobílá Albert 225-226 1982 modernizace - Škoda - 1997, vyřazen 2013 od července 2000 sólo, od dubna 2003 opět v soupravě, po VP v lednu 2006 nejprve sólo, nyní v soupravě

T3M.05

227 žlutošedá
1982 modernizace - Škoda - 1996, vyřazen 2014 od července 2000 sólo, od března 2003 v soupravě 228+227, pak opět sólo. Původně fialovobílá, na podzim 2004 dostala v rámci VP žlutošedý nátěr (zde sólo), od 1. 9. 2005 v soupravě 227+228.

T3M.05

228

žlutošedá 227-228 1982 modernizace - Škoda - 1996, vyřazen 2014 od července 2000 sólo, od března 2003 v soupravě 228+227, pak opět sólo. Původně fialovobílá, na podzim 2004 dostala v rámci VP žlutošedý nátěr (zde sólo), od 1. 9. 2005 v soupravě 227+228

T3M.06

229

žlutošedá
1982 modernizace na T3M - Škoda - 1999, v 2013 další modernizace za použití nové skříně Vario, nové číslo 358 ruční řízení, od července 2000 sólo, později (?) opět v soupravě, rozpojována dle potřeby, foto sólo zde
T3M.06 230 žlutošedá 229-230 1982 modernizace na T3M - Škoda - 1999, v 2013 další modernizace za použití nové skříně Vario, nové číslo 359 ruční řízení, od července 2000 sólo, později (?) opět v soupravě, rozpojována dle potřeby, foto sólo zde

T3SU

231

bíločervená
1982 modernizace za použití nové skříně, nové číslo 340 sedačky 2+1, Foto s reklamou Alianz, Foto s reklamou Tondach, zde žlutošedá
T3SU 232 bíločervená 231-232 1982 modernizace za použití nové skříně, nové číslo 342 sedačky 2+1

T3R.P

233

žlutošedá
1982 modernizace - PMDP - 2004 nyní zadní vůz soupravy 317+233
T3R.P 234 žlutošedá původně 233-234, nyní 317+233 a 318+234 1983 modernizace - PMDP - 2004 nyní zadní vůz soupravy 318+234

T3R.P

235

žlutošedá
1983 modernizace - PMDP - 2003/2004

foto ještě před modernizací a s reklamou,
nyní zadní vůz soupravy 321+235

T3R.P 236 žlutošedá 235-236 1983 modernizace - PMDP - 2003/2004 nyní zadní vůz soupravy 322+236

T3M.06

237

žlutošedá
1983 modernizace na T3M - Škoda - 1999, v 2013 další modernizace za použití nové skříně Vario, nové číslo bude 356? ruční řízení, od července 2000 sólo, od roku 2006 opět v soupravě
T3M.06

238

žlutošedá 237-238 1983 modernizace na T3M - Škoda - 1999, v 2013 další modernizace za použití nové skříně Vario, nové číslo bude 357?

ruční řízení, od července 2000 sólo, od roku 2006 opět v soupravě

T3G (TV8)

239

žlutošedá
1983 modernizace za použití nové skříně, nové číslo 333 Další info, foto s nedávnou reklamou Panasonic
T3G (TV8) 240 žlutošedá 239-240 1983 modernizace za použití nové skříně, nové číslo 329  

T3M.03

241

žlutošedá
1983 modernizace - Škoda - 1996, vyřazen 2015 zde foto z roku 1997 před dlouhodobým odstavením, po téměř třech letech opět od 12.12. 2001 v provozu - alespoň sólo vůz 241, od prosince 2004 opět v provozu souprava 241+242 (vůz 242 cca po pěti letech), po nehodě v srpnu 2005 po poškození vozu 242 sólo, občas spojován s různými vozy, do 04/2006 poslední vůz ve fialovobílém nátěru, po VP jen krátce sólo, od července 2006 opět v soupravě 241+242 (zadní vůz měl v jednu dobu boční orientační panel ještě v budníku, přední již uvnitř za oknem)
T3M.03 242 žlutošedá 241-242 1983 modernizace - Škoda - 1996, vyřazen 2015 od prosince 2004 opět v provozu souprava 241+242 (vůz 242 cca po pěti letech), po nehodě v srpnu 2005 vůz 242 odstaven, v provozu opět po opravě a VP od března 2006, od července 2006 opět v soupravě 241+242 (zadní vůz měl v jednu dobu orientační panel ještě v budníku, přední již uvnitř za oknem)

T3R.P

243

žlutošedá
1983 modernizace - DPO Inekon - 2004 Foto ještě bez reklamy
dočasně zadní vůz soupravy 325+243, nyní opět 243+244
T3R.P 244 žlutošedá 243-244 1983 modernizace - DPO Inekon - 2004 dočasně zadní vůz soupravy 326+244, nyní opět 243+244

T3M.01(sólo)

246

žlutošedá
1985 modernizace - Škoda - 1995,
2010 zrušen, nová skříň, nové číslo 332
výklopné dveře - první modernizace (sólo od 18. 5. 2001)
T3M.02(sólo)

247

žlutošedá
1985 modernizace - Škoda - 1996,
2013 zrušen, nová skříň, nové číslo 360
výklopné dveře - první modernizace (sólo od 18. 5. 2001)

T3R.P

248

žlutošedá
1985 modernizace - PMDP - 2002/2003 foto ještě s reklamou na LG
T3R.P 249 žlutošedá původně 248-249, nyní 323-248 a 324-249 1985 modernizace - PMDP - 2001/2002 foto dočasné soupravy 264-249

T3CS

250

žlutošedá
1985 modernizace za použití nové skříně, nové číslo 338

 

T3CS 251 žlutošedá 250-251 1985 modernizace za použití nové skříně, nové číslo 339 starší foto ještě s reklamou Alianz

T3R.P

252

žlutošedá
1985 modernizace - DPO Inekon - 2004 Foto s reklamou na Czech Rock Block 2005
dočasně 323-252, nyní opět 252+253
T3R.P 253 žlutošedá 252-253 1985 modernizace - DPO Inekon - 2004 Foto s reklamou na Czech Rock Block 2006
dočasně 324-253, nyní opět 252+253

T3R.P

254

žlutošedá
1985 modernizace - PMDP - 2003/2004 nyní zadní vůz soupravy 319+254
T3R.P 255

žlutošedá

původně 254-255, nyní 319-254 a 320-255

1985

modernizace - PMDP - 2003/2004 nyní zadní vůz soupravy 320+255

T3R.P

256

žlutošedá
1985 modernizace - DPO Inekon - 2004

 

T3R.P 257 žlutošedá 256+257 1985 modernizace - DPO Inekon - 2004

 

T3CS

258

modrá, Euronics
1985 modernizace za použití nové skříně, nové číslo 352

Foto ještě s reklamou, foto z doby kdy byla sólo je zde, žlutošedá zde.

T3CS 259 žlutošedá 258-259 1985 modernizace za použití nové skříně, nové číslo 350

 

T3R.P

260

žlutošedá
1985 modernizace - PMDP - 2005 původně v soupravě 260+261, pak dočasně 260+265, mo modernizaci chvíli 260+196, 260+265, 260+261, nyní zadní vůz soupravy 331+260
T3R.P 261 žlutošedá 264+261 1985 modernizace - PMDP - 2003

nyní 264+261 

T3R.P

262

žlutošedá
1985 modernizace - PMDP - 2001/2002

Zde foto před modernizací, po modernizaci, s reklamou naT-mobile, s reklamou Fernet Orange, s reklamou Olympia, pak opět žlutošedá, s reklamou Filmák 2005, později s reklamou Kiss Proton, nyní 329+262 

T3R.P

263

žlutošedá 330-263 1985 modernizace - PMDP - 2001/2002

nyní 330+263 

T3R.P

264

žlutošedá
1985 modernizace - PMDP - 2001/2002

nyní 264+261 

T3R.P 265 žlutošedá 332-265 1985 modernizace - PMDP - 2005

původně v soupravě 264+265, po zahájení modernizací vozů T3 na T3P tzv. parazit, postupně v provozu s vozy 208, 262, 248, 217, 260, 252, 260, po modernizaci dočasně 260+265, nyní 332+265

T3CS

266

modrá - FC Viktoria
1987 Od února 2006 do prosince 2006 přestavěn u firmy Pars nova na K3R-NT

Zde ještě s reklamou Čedok, foto z doby kdy byl sólo a s reklamou Thermosanitaria, foto z doby kdy byl sólo před odvezením do Parsu

T3CS 267 žlutošedá 266-267 1987 Od února 2006 do prosince 2006 přestavěn u firmy Pars nova na K3R-NT

 

T3R.P

268

žlutošedá
1987 modernizace - PMDP - 2004 nyní zadní vůz soupravy 327+268
T3R.P 269 žlutošedá původně 268+269, nyní 327+268 a 328+269

1987

modernizace - PMDP - 2004 nyní zadní vůz soupravy 328+269

T3CS

270

žlutošedá
1987 modernizace za použití nové skříně, nové číslo 344 Foto ještě s reklamou Triga. Foto bez Buse
T3CS 271 žlutošedá 270-271 1987 modernizace za použití nové skříně, nové číslo 345

 

T3CS

272

bílá
1987 Od ledna do prosince 2006 přestavěn u firmy Pars nova na K3R-NT

 

T3CS 273 bílá 272-273 1987 Od ledna do prosince 2006 přestavěn u firmy Pars nova na K3R-NT

 

T3GM(TV8)

274

černobílá ZOO
1987 modernizace - PMDP - 2001/2002
vyřazen 2011
podrobnější info,

foto bez reklamy

T3GM(TV8) 275 žlutošedá 274-275 1987 modernizace - PMDP - 2001/2002
vyřazen 2011

 

T3R.P

276

žlutošedá
1987 modernizace - PMDP - 2001/2002

 

T3R.P 277 žlutošedá 276-277 1987 modernizace - PMDP - 2001/2002

 

T3CS

278

žlutošedá
1987 modernizace za použití nové skříně, nové číslo 328. Foto ještě s reklamou Koberce K+K, foto bez reklamy, foto bez Buse, s Buse a reklamou, nyní žlutošedá.

Mívala hranaté zářivky jako v KT8D5, později nové osvětlení jak v T3P

T3CS 279 žlutošedá 278-279 1987 modernizace za použití nové skříně, nové číslo 325.  

T3R.P

280

modrá - Decathlon
1987 modernizace DPO Inekon - 2004  
T3R.P

281

žlutošedá 280+281 1987 modernizace DPO Inekon - 2004  

T3R.P

282

oranžová ING bank
1987 modernizace PMDP 2000/01 První modernizovaná souprava s výzbrojí Alstom Progress.

Podrobnější info zde!

T3R.P

283

oranžová ING bank 282-283 1987 modernizace PMDP 2000/01 První modernizovaná souprava s výzbrojí Alstom Progress.

T3CS

284

žlutošedá
1987 modernizace za použití nové skříně, nové číslo 327 (?).

Foto ještě bez Buse

T3CS 285 žlutošedá 284-285 1987 modernizace za použití nové skříně, nové číslo 326 (?).

 

T3R.P

286 

žlutošedá
1987 modernizace PMDP 2003 nyní zadní vůz soupravy 315+286
T3R.P 287 žlutošedá původně 286+287,
nyní 315+286 a 316+287
1987 modernizace PMDP 2003 nyní zadní vůz soupravy 316+287
TR>

KT8D5-RN2P

288

bílá - Plzeň 2015

1989 po modernizaci na typ KT8D5-RN2P, zde foto před modernizací

KT8D5-RN2P

289

žlutošedá

1989 zde foto před modernizací, zde s reklamou před modernizací

KT8D5-RN2P

290

žlutošedá

1989 po modernizaci na KT8D5-RN2P, zde foto před modernizací ještě bez reklamy, před modernizací s reklamou Finále

KT8D5-RN2P

291

žlutošedá

1989 po modernizaci na KT8D5-RN2P, zde foto před modernizací s nedávnou reklamou Kiss Proton

KT8D5-RN2P

292

žlutošedá

1989 po modernizaci na KT8D5-RN2P, zde foto před modernizací

KT8D5-RN2P

293

hnědá

1989 po modernizaci na KT8D5-RN2P, zde foto před modernizací

KT8D5-RN2P

294

barevná Plzeňská teplárenská

1989 po modernizaci na typ KT8D5-RN2P, zde foto před modernizací, zde foto po modernizací ve žlutošedém nátěru

KT8D5-RN2P

295

žlutošedá

1989 po modernizaci na typ KT8D5-RN2P, zde foto před modernizací

KT8D5-RN2P

296

bílá Bauhaus

1989 po modernizaci na typ KT8D5-RN2P, zde foto se starší reklamou HC Lasselsberger, zde žlutošedá, zde poslední podoba před modernizací

KT8D5-RN2P

297

zelená
Pilsner Urquell

1989 již po modernizaci na typ KT8D5-RN2P, zde ještě jako KT8D5

KT8D5-RN2P

298

žlutošedá

1989 již po modernizaci na typ KT8D5-RN2P, zde ještě jako KT8D5

KT8D5-RN2P

299

žlutošedá

1989 již po modernizaci na typ KT8D5-RN2P - zde s reklamou Plzeňské teplárenské, Zde foto před modernizací s reklamou Evropa 2, zde foto ještě před modernizací a bez reklamy
LTM 10.08
(Astra)

300

naposledy v provozu s reklamou Hanah
1997 / vyřazen 2007 tzv. modrý prototyp, zde foto v žlutošedém nátěru,
po nehodě 18. 1. 2006 vůz dlouhodobě odstaven, pro svojí atypičnost a zdlouhavé dodávky náhradních dílů na podzim 2007 rozhodnuto o vyřazení vozu, více ZDE
LTM 10.08
(Astra)

301

žlutá (dva odstíny žluté)
1998 tzv. žlutý prototyp
LTM 10.08
(Astra)

302

žlutošedá
1999

 

LTM 10.08
(Astra)

303

zelená - Hypoteční banka
1999

 

LTM 10.08
(Astra)

304

žlutošedá
1999 (v provozu od ledna 2000)

Před časem v podobě En data - ČEZ data, ČEZDATA, nedávno s reklamou Škoda Jaderné strojírenství

LTM 10.08
(Astra)

305

žlutošedá
1999 (v provozu od ledna 2000)

 

LTM 10.08
(Astra)

306

žlutošedá
1999 (v provozu od ledna 2000)

 

LTM 10.08
(Astra)

307

modrá - Škoda JS
1999 (v provozu od ledna 2000)

 

LTM 10.08
(Astra)

308

žlutošedá
2000

nedávná podoba 

LTM 10.08
(Astra)

309

žlutošedá
2000

 

LTM 10.08
(Astra)

310

černá - ARC-Robotics
2000

 

K3R-NT

311

barevná Techmania
1964/2006

Info zde
(Pampeliška)

K3R-NT

312

žlutošedá
1976/2006

 
(Špagetka)

K3R-NT

313

žlutošedá
1987/2006

 

K3R-NT

314

žlutošedá
1987/2006

 

T3R.PLF

315

žlutošedá
2008 Dokladově modernizace vozu T3 182,
v soupravě 315+286
T3R.PLF

316

žlutošedá
2008 Dokladově modernizace vozu T3 183,
v soupravě 316+287
T3R.PLF

317

žlutošedá
2008 Dokladově modernizace vozu T3 178,
v soupravě 317+233
T3R.PLF

318

žlutošedá
2008 Dokladově modernizace vozu T3 174,
v soupravě 318+234
T3R.PLF

319

žlutošedá
2008 Dokladově modernizace vozu T3 179
v soupravě 319+254
T3R.PLF

320

žlutošedá
2008 Dokladově modernizace vozu T3 200
v soupravě 320+255
T3R.PLF

321

žlutošedá
2008 Dokladově modernizace vozu T3 181
v soupravě 321+235
T3R.PLF

322

žlutošedá
2008 Dokladově modernizace vozu T3 180
v soupravě 322+236
T3R.PLF

323

černobílofialová
Plzeňská filharmonie
2009 Dokladově modernizace vozu T3 194
v soupravě 323+248, zde bez reklamy
T3R.PLF

324

žlutošedá
2009 Dokladově modernizace vozu T3 204
v soupravě 324+249
T3R.PLF

325

žlutošedá
2009 Dokladově modernizace vozu T3 279
v soupravě 325+196
T3R.PLF

326

žlutošedá
2009 Dokladově modernizace vozu T3 285
v soupravě 326+198
T3R.PLF

327

žlutošedá
2009 Dokladově modernizace vozu T3 284
v soupravě 327+268
T3R.PLF

328

žlutošedá
2009 Dokladově modernizace vozu T3 278
v soupravě 328+269
T3R.PLF

329

žlutošedá
2009 Dokladově modernizace vozu T3G 240
v soupravě 329+262
T3R.PLF

330

žlutošedá
2009 Dokladově modernizace vozu T3 191
v soupravě 330+263
T3R.PLF

331

žlutošedá
2010 Dokladově modernizace vozu T3 190
v soupravě 331+260
T3R.PLF

332

žlutošedá
2010 Dokladově modernizace vozu T3M 246
v soupravě 332+265
VARIO LFR.S

333

bílá ROP jihozápad
2010 Dokladově modernizace vozu 239,
v provozu sólo, nebo v soupravě 333+334
VARIO LFR.S

334

žlutošedá
2010 Dokladově modernizace vozu 195,
VARIO LFR.S

335

žlutošedá
2010 Dokladově modernizace vozu 205.
VarioLF plus

336

stříbrnozlatá
2010 Prototyp, zkušební provoz probíhal pod číslem 116, další info zde,
VarioLF plus

337

stříbrnozlatá
2011

VARIO LFR.S

338

žlutošedá
2011 Dokladově modernizace vozu 250.
VARIO LFR.S

339

žlutošedá
2011 Dokladově modernizace vozu 251.
VARIO LFR.S

340

žlutošedá
2011 Dokladově modernizace vozu 231.
VARIO LFR.S

341

žlutošedá
2011 Dokladově modernizace vozu 232.
VARIO LFR.S

342

žlutošedá
2011 Dokladově modernizace vozu 206
VARIO LFR.S

343

žlutošedá
2011 Dokladově modernizace vozu 207,
VARIO LFR.S

344

žlutošedá
2011 Dokladově modernizace vozu 270
VARIO LFR.S

345

žlutošedá
2011 Dokladově modernizace vozu 271,
VARIO LFR.S

346

žlutošedá
2012 Dokladově modernizace vozu 211,
VARIO LFR.S

347

žlutošedá
2012 Dokladově modernizace vozu 212,
VARIO LFR.S

348

žlutošedá
2012 Dokladově modernizace vozu 213,
VARIO LFR.S

349

žlutošedá
2012 Dokladově modernizace vozu 214,
VARIO LFR.S

350

oranžová - ING Bank
2012 Dokladově modernizace vozu 259,
VARIO LFR.S

351

oranžová - ING Bank
2012 Dokladově modernizace vozu 188
VARIO LFR.S

352

žlutošedá
2012 Dokladově modernizace vozu 258,
VARIO LFR.S

353

žlutošedá
2012 Dokladově modernizace vozu 187
VARIO LF plus

354

zelená - Plzeňská karta
2012  
VARIO LF plus

355

růžová - Plzeňská vstupenka
2013  
VARIO LFR.S

356

žlutošedá
2013 Dokladově modernizace vozu 237
VARIO LFR.S

357

žlutošedá
2013 Dokladově modernizace vozu 238
VARIO LFR.S

358

žlutošedá
2013 Dokladově modernizace vozu (229-230?)
VARIO LFR.S

359

žlutošedá
2013 Dokladově modernizace vozu (229-230?)
VARIO LFR.S

360

žlutošedá
2013 Dokladově modernizace vozu 247
VARIO LF 2/2 plus

361

žlutošedá
2013
 
VARIO LF 2/2 plus

362

žlutošedá
2013
 
VARIO LF 2/2 plus

363

žlutošedá
2014
 
VARIO LFR.S

364

žlutošedá
2014 Dokladově modernizace vozu 219
VARIO LFR.S

365

žlutošedá
2014 Dokladově modernizace vozu 220
VARIO LF 2/2 plus

366

žlutošedá
2014
 
10T0

1112

oranžovozelená
2001 V březnu 2000 probíhalo testování vozu určeného pro Portland - USA, info je zde.
05T (Vektra)

1122

bílomodrá
2003 V roce 2004 probíhalo výrobcem testování zkušebního prototypu tramvaje 05T - Vektra.
14T

1132

červenostříbrná
2005 V prosinci 2005 probíhalo výrobcem testování prototypu tramvaje 14T pro Prahu.
T3R.ŠLF

1142/2022

žlutošedá
2008 Testování prototypu s výzbrojí Škoda - Ganz, více ZDE.
15T

1152

červenostříbrná
2008 Testování prototypu tramvaje 15T pro Prahu.
19T

1172

modro stříbrná
2010 Prototyp obousměrného vozu pro Wroclaw, další info zde.
26T

1182

bílá
2013 Prototyp obousměrného vozu pro Miskolc, další info zde.
28T2

1192

stříbrná, tyrkysová
2013 Testovaný vůz 28T2 pro turecké město Konya, možnost jízdy na akumulátory, další info zde.

K doplnění roků výroby jsem použil publikaci 100. let městské hromadné dopravy v Plzni a stránku R Bílka. Označení XXX2 a XXX3 označuje druhé a třetí použití tohto evidenčního čísla.